1. 1. 2010

Kořínky OK1KSO na Lysé hoře OK/US-008

Tři dny před koncem roku 2009 se v Radioklubu Viléma Provazníka OK1KSO konaly tzv. Kořínky, což je tradiční výroční setkání, jímž se loučíme s končícím rokem a závodní sezonou. (Označení „Kořínky“ má původ ve speciálním nápoji, který se na těchto setkáních připravuje a konzumuje.) Letos jsme se sešli v našem krušnohorském vysílacím středisku na Lysé hoře OK/US-008. Na setkání dorazili Franta OK1AAU, Jirka OK1AEZ, Milan OK1AMX, Karel OK1CF, Josef OK1FKD, Jarda OK1FKH, Karel OK1JKT, Josef OK1JWA, Honza OK1MJA, Honza OK1NF, Jarda OK1WF, Jindra OK1XR, Sváťa OK3CV a Standa Žáček.


Hlavním chodem slavností tabule byl vynikající hovězí gulášek od Jindry OK1XR. Kromě guláše se servírovala celá řada slaných pochoutek a nepřeberné množství druhů vánočního cukroví. Také pití byl široký výběr a víc než dostatečné množství. Nad dobrým jídlem a pitím jsme do pozdních nočních hodin živě diskutovali o všech možných radioamatérských i civilních záležitostech, vzpomínali jsme na zemřelé kamarády a smáli se vyprávěným zážitkům a příhodám.

Protože jsem chtěl ještě v posledních dnech roku 2009 aktivovat nějaký SOTA vrchol, vyšlápl jsem si na Lysou horu s kompletní KV SOTA výbavou a před tím, než jsem začal s kamarády hodovat, postavil jsem na klubovém pozemku přechodné vysílací pracoviště a na 40m jsem udělal 34 telegrafních spojení. Bylo moc příjemné popřát si se SOTA nadšenci z různých koutů Evropy vše nejlepší do nového roku. Když jsem dostatečně vymrzl a ukojil zájemce o spojení, s chutí jsem zalezl do tepla a dal se do jídla a pití.


Ráno jsme si všichni navzájem popřáli a vydali se k domovům. A pevné zdraví, radost a pohodu přeji také všem pravidelným i náhodným čtenářům mých stránek.

Naslyšenou v roce 2010!

Na Rajčeti je jako obvykle k vidění něco málo fotografií.

Žádné komentáře: